Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Velkommen til Hudya!

Ofte stilte spørsmål

Velkommen til Hudya

Hudya overtok Telipols mobilkunder 1. desember 2018.

Obs! Vi har fått nytt kontonummer!

På faktura for april vil du se at vi har fått et nytt kontonummer: 15062198696 – mottaker er eRate.

Har du AvtaleGiro blir den automatisk overført, og du trenger ikke foreta deg noe.

Alt er som før!

Du har beholdt mobilabonnementet du hadde, med akkurat samme SIM-kort, priser, vilkår og Telenor-dekning.

Hudya kundeservice

Kundeservice er tilgjengelig for deg alle hverdager fra kl. 08.00 – 16.00.

Ofte stilte spørsmål

Nedenfor finner du svar på ofte stilte spørsmål om fra kunder som er overført fra Telipol til Hudya.

NB! Disse svarene gjelder kun for Telipol. Spørsmål og svar om Hudya Mobil finner du her.

Alt du trenger å vite

Hudya overtok Telipols kunder 1. desember 2018.

Abonnementene kan bestilles på hudya.no og telipol.no

Internet Explorer støtter ikke My Hudya slik alle andre nettlesere gjør.

Prøv å logge på My Hudya ved å bruke en annen nettleser, for eksempel Chrome som du kan laste ned her https://www.google.com/chrome/  eller Firefox som du kan laste ned her https://www.mozilla.org/nb-NO/firefox/new/.

Foreløpig finner du betalingsstatus på Min side på telipol.no.

Obs! Vi byttet kontonummer i april. Kontonummeret er 1506 21 98696 (mottaker Hudya Data & Tele/e Rate).

Kundeservice kan bekrefte om betaling er mottatt.

Du finner fakturakopi på Min side på telipol.no. Gjelder det faktura for januar, februar og mars 2019, ta kontakt med kundeservice.

Slik finner du fakturakopi:

1. Logg inn på Min side på telipol.no
2. Trygg på nummeret/abonnementet det gjelder
3. Klikk på Fakturagrupper
4. Du finner fakturaene dine.

Slik finner du spesifikasjon av forbruk:

1. Trykk fliken «Forbruk»
2. Velg perioden spesifikasjonen skal være for (for eks. 01.01.19-31.01.19)
3. Trykk Filtrer
4. Trykk Exporter til Excel – da får du opp en Excel-oversikt med alt av forbruk for perioden
5. Trykk på +tegn på venstre side for å utvide på hver enkelt forbrukskategori (datatrafikk, samtaler i Norge osv)

Har du spørsmål? Kontakt kundeservice, så hjelper vi deg.

I en overgangsperiode etter 1. desember vil du fortsatt ha tilgang til Min Side på Telipol.no, hvor du ser faktura og får oversikt over brukt datamengde. Vi linker også direkte dit fra My Hudya.

Nye fakturaer sendt ut fra Hudya vil du finne i My Hudya. Parallelt utvikler vi My Hudya slik at du etterhvert får tilgang til alt samlet der.

Ja. Du kan fortsatt endre mellom Telipols abonnementsvarianter selv om du er overført til Hudya. Du endrer det enkelt selv på Min Side på telipol.no eller kontakter kundeservice.

 

Nei, BankID på mobil vil fungere som før på SIM-kortet ditt. 

Har du spørsmål eller trenger du hjelp? Vi hjelper deg gjerne!

Du treffer Hudyas hyggelige kundeservice på hverdager fra kl. 08.00 til 16.00 – som er tre timer mer kundeservice hver dag enn det du er vant til fra Telipol.

Ring oss på tlf. 21 41 56 00, send e-post eller chat med oss (start chatten ved å klikke på de tre prikkene nederst til høyre på siden du kommer til).

Du kan bestille våre øvrige tjenester på My Hudya. 

Du kan også kontakte kundeservice, så hjelper vi deg med å finne ut  hvor mye du kan spare på å samle flere tjenester hos oss.

Mobilabonnementet dit er overført fra Telipol til Hudya akkurat slik det var.

Du har samme:

  • priser og vilkår
  • SIM-kort
  • Telenor-dekning
  • tilleggstjenester

I tillegg får du:

  • tilgang til gode rådgivere og mulighet til å spare tid og penger på mer enn mobil
  • oversikt over abonnement og fakturahistorikk på din egen side, My Hudya.
  • og så beholder du inntil videre pålogging på Min side på telipol.no hvor du fortsatt kan administrere abonnementet ditt og se forbruk.

Hudya Group ble opprettet i 8. august 2016, og er et norsk konsern med virksomhet i Oslo, Stockholm og København.

Vi utfordrer dagens marked, og har bygget vår egen, digitale plattform hvor vi samler hverdagstjenester på ett sted. Vi ønsker å gjøre ting enklere for deg så du kan spare tid og penger.

hudya.no får du ærlige og rettferdige avtaler på tjenester alle trenger, uten uforståelige gebyrer eller irriterende bindingstid.

Du får de viktigste hverdagstjenestene hos Hudya, og det sparer du både tid og penger på. Vi tilbyr deg gode priser og avtaler både strøm, forsikring og refinansiering av lån.

Det er enkelt å få tak i oss. Du kan snakke, maile og chatte med hyggelige og effektive rådgivere som hjelper deg.

Hudya har kjøpt Telipols kundeportefølje av mobilkunder.

Mobilabonnementet ditt ble overført til Hudya 1. desember 2018.

Du har beholdt abonnementet ditt til samme gode priser og vilkår som i dag, og fortsetter med samme SIM-kort, Telenor-dekning og tilleggstjenester. I tillegg har du fått flere nye fordeler innen strøm, forsikring og refinansiering, med mulighet for store besparelser.

Telipol og Hudya har samarbeidet tett om kundeoverføringen, og nøkkelpersoner fra Telipol er også med videre til Hudya, noe som er til det beste for deg som kunde.

Det har vi gjort for å styrke vår satsning på mobiltelefoni, og for å få en frisk start på Hudya Mobils aktivitet i Norge.

Mobiltelefoni er den fjerde tjenesten vi samler på ett sted her på hudya.no, og mobil kommer i tillegg til strøm, forsikring og refinansiering av lån som vi allerede tilbyr.

Ja, du får flere fordeler hos Hudya.

Foruten at du beholder ditt gode og rimelige abonnement akkurat slik du er vant til, får du:

  • mulighet til å spare tid og penger på å samle flere gode hverdagstjenester på ett sted, som strøm, forsikring og refinansiering av lån.
  • enkel oversikt over kundeforholdet ditt på My Hudya.

Du kan også bytte til vårt fleksible mobilabonnement Hudya Mobil. Dette abonnementet er knyttet til Telias nettverk.

HHudya Mobil er fleksibelt abonnement, fordi du får fri tale, SMS og MMS til vanlige, norske nummer i Norge og EU/EØS. Trenger du data,  betaler du for akkurat den datamengden du bruker.

Du faktureres per MB, og prisene på mobildata synker jo mer du bruker.

Du trenger ikke å gjette hvor mye data du kommer til å bruke hver måned. Du bare bruker det du trenger uten å måtte bekymre deg for verken å betale dyrt for overforbruk eller å betale for mobildata du ikke bruker.