Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Velkommen til Hudya!

Hudya har inngått avtale om å overta Telipols mobilkunder fra 1. desember 2018.

For deg som er Telipol-kunde betyr det at mobilabonnementet ditt overføres til Hudya.

Du beholder og kan bruke mobilabonnementet ditt slik du er vant til, med akkurat samme SIM-kort og Telenor-dekning.

Alt blir som før!

Når du overføres fra Telipol til Hudya kan du være trygg på at vi skal ivareta deg på beste mulige måte.

Vi vil være tilgjengelige for deg hvis du lurer på noe eller trenger hjelp.

Hva betyr dette for deg?

Du vil mest sannsynlig ikke merke så mye i hverdagen.

Vi kan forsikre deg om to ting:

  1. Du kan bruke abonnementet ditt akkurat som før når du overføres til Hudya.

    Abonnementet blir som du er vant til:

    – du betaler samme pris og vilkår.
    – du beholder samme SIM-kort.
    – du beholder samme Telenor-dekning.

  2. Du får også nye fordeler og kan spare tid og penger på Hudyas andre produkter.

Med andre ord, du har et av markedets aller rimeligste mobilabonnement både før og etter 1. desember.

Nedenfor har vi svart på noen spørsmål som du kanskje har om endringen.

Du kan også lese mer på telipol.no/hudya.

Alt du trenger å vite

I desember får kun de som har hatt forbruk i november faktura, og den sendes fra Telipol.

Du blir ikke fakturert for månedsavgift i desember, fordi Hudya legger om fra 2 til kun 1 måneds forskuddsfakturering. Det synes vi er mer rettferdig og oversiktlig for deg!

Den første fakturaen fra Hudya sendes ut i januar, og inneholder eventuelt forbruk for desember utover det som er inkludert i abonnementet, og månedsavgift for januar.

Har du tilgodebeløp, overføres dette også til Hudya.

 

I en overgangsperiode etter 1. desember vil du fortsatt ha tilgang til Min Side på Telipol.no, hvor du ser faktura og får oversikt over brukt datamengde. Vi linker også direkte dit fra My Hudya.

Parallelt utvikler vi My Hudya slik at du etterhvert får tilgang til alt samlet der.

Hos Hudya blir det mye enklere for deg å bestille ekstra data. Du gjør det enkelt og greit per SMS!

Du mottar SMS fra nr. 417 16 202 når du har brukt 80% av inkludert data i abonnementet ditt.

Ønsker du mer data, bestiller du enkelt ved å svare på SMS’en og skrive enten 1 GB, 5 GB eller 15 GB. Dette koster henholdsvis kr 99, 199 eller 399.

Du mottar en bekreftelse på at bestilling er mottatt og registrert, og at du kan surfe videre om kort tid.

Du kan også når som helst bestille ekstra data ved å sende SMS til nr. 417 16 202.

Har du AvtaleGiro til Telipol i dag, vil den overføres automatisk. Du trenger ikke gjøre noen ting!

Ja. Du kan endre mellom de abonnementsvariantene vi overfører fra Telipol til Hudya. F. eks. hvis du har Fri 1 GB og ønsker å oppgradere til Fri 3GB, så går det fint.

Du får tilgang til å logge inn på My Hudya i begynnelsen av desember etter at ditt Telipol-abonnement overføres til Hudya.

Dersom du ønsker tilbud på våre øvrige tjenester allerede nå, er det bare å ta kontakt med oss enten på tlf. 21 41 56 00, eller ved å be om å bli oppringt. Da går du til hudya.no og legger igjen telefonnummeret ditt i i dialogboksen som starter øverst på siden, så ringer vi deg så fort som mulig.

Nei, BankID på mobil vil fungere som før på SIM-kortet ditt. 

Har du spørsmål eller trenger du hjelp? Vi hjelper deg gjerne!

Du treffer Hudyas hyggelige kundeservice på hverdager fra kl. 08.00 til 16.00 – som er tre timer mer kundeservice hver dag enn det du er vant til fra Telipol.

Ring oss på tlf. 21 41 56 00, send e-post til support@hudya.no eller chat med oss (start chatten ved å klikke på de tre prikkene nederst til høyre på siden du kommer til).

Kontakt kundeservice på tlf. 21 41 56 00, så kan vi finne ut hvor mye du sparer på å samle flere tjenester hos oss.

Du kan også gå inn på hudya.no og be om å bli oppringt for å vite mer om Hudya Strøm eller Hudya Forsikring.

Det skjer ingen ting med abonnementet ditt. Det overføres til Hudya akkurat slik det er.

Du får samme:

  • priser og vilkår
  • SIM-kort
  • Telenor-dekning
  • tilleggstjenester

I tillegg får du:

  • tilgang til gode rådgivere og mulighet til å spare tid og penger på mer enn mobil
  • oversikt og fakturahistorikk på din egen side, My Hudya ( klart fra tidlig i desember)

Hudya Group ble opprettet i 8. august 2016, og er et norsk konsern med virksomhet i Oslo, Stockholm og København.

Vi utfordrer dagens marked, og bygger vår egen, digitale plattform hvor vi samler hverdagstjenester på ett sted. Vi ønsker å gjøre ting enklere for deg så du kan spare tid og penger, og bruke tiden din på det som betyr noe for deg.

hudya.no får du ærlige og rettferdige avtaler på tjenester alle trenger, uten uforståelige gebyrer eller irriterende bindingstid.

Se for deg at du ikke lenger trenger å lete rundt og inngå avtaler med flere tilbydere for å få de beste avtalene.

Du får de viktigste hverdagstjenestene hos Hudya, og det sparer du både tid og penger på. Vi tilbyr deg gode priser og avtaler både strøm, forsikring og refinansiering av lån.

På My Hudya kan du etter 1. desember logge inn med Vipps eller et engangspassord. Der finner du fakturaer og betalingshistorikk på mobilabonnementet ditt, og etterhvert de andre Hudya-produktene du tar i bruk.

Det er enkelt å få tak i oss. Du kan snakke, maile og chatte med hyggelige og effektive rådgivere som hjelper deg.

Hudya har kjøpt Telipols kundeportefølje av mobilkunder.

For deg som kunde betyr det at mobilabonnementet ditt overføres til Hudya 1. desember.

Du beholder abonnementet ditt til samme gode priser og vilkår som i dag, og fortsetter med samme SIM-kort, Telenor-dekning og tilleggstjenester.

Telipol og Hudya samarbeider om kundeoverføringen for å sikre at alt går som planlagt og til det beste for deg.

Det har vi gjort for å styrke vår satsning på mobiltelefoni, og for å få en frisk start på Hudya Mobils aktivitet i Norge.

Mobiltelefoni er den fjerde tjenesten vi samler på ett sted her på hudya.no, og mobil kommer i tillegg til strøm, forsikring og refinansiering av lån som vi allerede tilbyr.

Overføringen fra Telipol til Hudya Mobil skjer i desember.

Du kan bruke mobilabonnementet ditt akkurat som før, til samme priser og vilkår, med samme SIM-kort, Telenor-dekning og tilleggstjenester.

Nei. Du fortsetter å bruke SIM-kortet du har i dag.

Ja, du beholder Telenor-dekningen du har i dag.

Ja, du får flere fordeler hos Hudya.

Foruten at du beholder ditt gode og rimelige abonnement akkurat slik du er vant til, får du:

  • mulighet til å spare tid og penger på å samle flere gode hverdagstjenester på ett sted, som strøm, forsikring og refinansiering av lån.
  • enkel oversikt over kundeforholdet ditt på My Hudya (fra 1. desember)

Du kan også bytte til vårt fleksible mobilabonnement Hudya Mobil. Dette abonnementet er knyttet til Telias nettverk.

Hudya Mobil lønner seg for deg som har 2 GB eller mer i ditt Telipol-abonnement, og ønsker et fleksibelt abonnement hvor du betaler lave priser for akkurat den dataen du bruker.

Du faktureres per MB, og de lave prisene på data synker jo mer du bruker.

Det betyr at du trenger ikke å gjette hvor mye data du kommer til å bruke hver måned. Du bare bruker det du trenger uten å måtte bekymre deg for for verken å betale dyrt for overforbruk eller å betale for mobildata du ikke bruker.