Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Jeg synes fakturaen er høy. Kan jeg få oversikt over hvorfor?

Ja, selvsagt. Kontakt kundeservice for å få full oversikt over spesifikasjonene for din mobilbruk. Du kan se alle samtaler fra ditt nummer og til hver mottaker, samt varighet og kostnad på samtalene, og alle du har sendt SMS og MMS til.

Vær oppmerksom på at alle samtaler/SMS til overtakserte nummer (820-nr. o.l.) blir tilleggsfakturert. Det samme gjelder samtaler og meldinger til utlandet.

Når du er i EU/EØS kan du bruke abonnementet ditt akkurat som hjemme.

Merk: Bruk av mobildata utenfor EU kan være kostbart. Aller dyrest er ofte dataroaming over satellitt, som for eksempel når du tar ferger.

Vi anbefaler deg å skru av mobildata før fergeturen, også til Danmark, for å unngå høye tilleggsregninger.

For din sikkerhet er det lagt inn tre kostnadskontroller i abonnementet.

Husk også at enkelte land kan være svært forsinket når de sender informasjon om din mobilbruk til oss. Derfor kan du bli fakturert for høyere beløp enn det kostnadsgrensene tilsier. Du er uansett ansvarlig for all din mobilbruk.

Vårt råd er å passe på databruken i enkelte land og i alle tilfeller på ferger og på andre steder som tilbyr satelittkommunikasjon.