Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Hvordan klager jeg på fakturaen min eller tjenestene til Hudya Mobil?

Dersom du er uenig i fakturaen din eller ønsker å klage på tjenesten vår, kontakter du kundeservice så fort som mulig på support@hudya.no eller tlf. 21 41 56 00.

Vi løser de aller fleste henvendelsene i løpet av kort tid. Har det oppstått feil eller mangler fra vår side, vil det gis kompensasjon for dette når saken er avklart.

Hva hvis vi ikke kommer til enighet?

Hvis det skulle skje at vi ikke blir enige, kan du kontakte Brukerklagenemnda som er forbrukernes klageinstans for elektronisk kommunikasjon.

Brukerklagenemnda er ikke en domstol, men en nøytral og uavhengig nemnd som består av tre medlemmer med god kompetanse i juss og telekommunikasjon.

Sammensetningen av nemnda sikrer en rimelig, rettferdig og rask behandling av tvister mellom brukere og tilbydere.