We use cookies to improve your experience on our website. You accept our use of cookies when you click OK

Blogg

Vi i Hudya jobber hele tiden med å skape verdi for kundene våre. Her får du tips og gode råd om hus, hjem og familie, og informasjon om Hudya og våre tjenester.

Prisen å betale for godt vær!

Normalt faller spotprisen i løpet av våren og sommeren. Men ikke i år. Det vil si, prisen har sunket fra de veldig høye prisene i mars og gått gradvis ned frem til mai, akkurat slik porteføljeforvalter Lorents Hansen forutsa da vi snakket med ham etter kuldebølgen i februar. Nå viser prognosene for årets sommer at Les mer

Hypotesene våre bekreftes hver dag

Det er travle og lange dager i Hudya Group AS. Med full gründerspirit gjennomføres investor- og partnermøter. Fremtiden planlegges samtidig som Hudya-plattformen bygges, produkter selges og Hudya-tankegangen og -effekten kommuniseres. Som gründer, partner og Chief Communications Officer i Hudya Group AS har Morten Kvam full oversikt over alt som skjer i selskapet, og vi tok Les mer

Mange bevis på at Hudya-plattformen fungerer

Med strøm og forsikring på plass, og mobiltjenesten rett rundt hjørnet, har vi i Hudya beveget oss videre til neste segment; banktjenester. Vi har gledet oss til dette lenge, og har akkurat gjennomført en pilot sammen med en bankpartner. Piloten gikk ut på at vi kontaktet noen av partnerens nye lånekunder for april, presenterte Hudya-plattformen Les mer

Kunstig intelligens gir enda mer effektiv kundedialog

Forrige uke skrev vi om hvordan Hudya har utviklet en automatisk chatbot som kan stille enkle spørsmål og motspørsmål til deltagere som melder seg på ulike konkurranser i Hudya-regi på Facebook. Der poengterte vi at vi ikke har benyttet kunstig intelligens, såkalt AI-teknologi. I denne artikkelen kan du lese om hvordan Hudya benytter avansert teknologi Les mer

Kunderekruttering på Hudya-måten

Moderne forbrukere krever digitale registreringsprosesser så de kan komme i gang på egenhånd. Samtidig vet vi også at mange ønsker å snakke med folk (ja, folk trenger fortsatt folk!), og stadig flere savner muligheten for menneskelig dialog med leverandørene sine. Så, hvordan har Hudya kombinert det digitale med det menneskelige i kundetilførselen? Har utviklet smart Les mer