We use cookies to improve your experience on our website. You accept our use of cookies when you click OK

Blogg

Vi i Hudya jobber hele tiden med å skape verdi for kundene våre. Her får du tips og gode råd om hus, hjem og familie, og informasjon om Hudya og våre tjenester.

Simply the best!

Det har falt seg naturlig å nynne på Tina Turners gamle hit «Simply the best» denne uken, til ære for vår partner Frende. Å gå til topps i den anerkjente kundeundersøkelsen EPSI Rating, ja, det henger høyt. Undersøkelsen viser at vår partner Frende har: Norges mest fornøyde forsikringskunder Norges mest lojale forsikringskunder Solide skadeoppgjør Dette Les mer

2 måneder siden

Regnet gir bedre utsikter for strømprisene

Sist vi tok en fot i bakken med porteføljeforvalter Lorents Hansen i august, ventet vi på regnet. Som de fleste nok har merket utover høsten, ventet vi ikke forgjeves. Regnet kom! Tilbake i august var strømprisene fortsatt høye, og det så ut til at strømforbrukerne måtte budsjettere med vesentlig større strømregninger denne høsten og vinteren Les mer

2 måneder siden

Nyhet! Vi ønsker 15.000 nye mobilkunder velkommen til Hudya!

I dag har vi sluppet nyheten om at vi overtar Telipols kunder fra 1. desember. 15.000 nye kunder er en betydelig portefølje, og vi ser virkelig frem til å ta sats! Nyheter om kundeovertagelser i det norske mobilmarkedet kommer med jevne mellomrom, og de vekker oppsikt hver gang. I denne bransjen kniver aktørene virkelig om Les mer

2 måneder siden

365 dager med Hudyas salg og service

1. november 2017 samlet vi Hudya-troppene på en stor kick off i Bodø. Kun få dager etter lanserte vi samarbeidet med Frende Forsikring om salg av riktig forsikring til riktig pris, og dermed var vi for alvor i gang med å spre Hudya-budskapet ut i markedet. Forteller alltid om Hudya Sammen med leder for Hudya Les mer

3 måneder siden

Når styringsrenten går opp, går renten ned for Hudyas kunder

I går, 20. september, satte Norges Bank opp styringsrenten, som den første oppjusteringen på 7 år. Samtidig kunne Christoffer Kleppen, CEO i Aconto, fortelle om motsatte tilstander for våre kunder. Etter én drøy måned i Hudya-systemet, sparte Acontos dyktige kundebehandlere nemlig kundene for store summer.   – Kundene som søkte refinansiering hos Aconto i august Les mer

4 måneder siden