Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Ja, alle veier fører til Rom!

Hudya-maskineriet ruller stadig raskere og raskere. Vår miks av digitale verktøy og AI-ressurser kombinert med gode systemer og varme hender har vist seg å være skikkelig smart. Juli ble en fantastisk måned for Hudya!

Helt siden vi så dagens lys for tre år siden har vi erfart at man kan oppnå samme resultat via mange ulike metoder.

Denne filosofien og fremgangsmåten er en viktig del av Hudyas kultur: Alles innsats betyr noe og er like viktig for vårt samlede resultat.

Hver dag tester og lærer Hudyanere i ulike avdelinger i organisasjonen hvordan vi på best mulig måte kan fortelle vår historie og promotere vår visjon og våre produkter gjennom digitale, sosiale og personlige kanaler.

Denne miksen at teknikker, verktøy og bruk av ulike ressurser er utrolig verdifull for oss, og innsatsen vår begynner virkelig å bære frukter.

Det begynner å ligne på …. en suksess

Sommerdovne juli ble nemlig en veldig bra måned for oss, hvor blant annet 700 nye kunder valgte Hudya Mobil. Vi er superglade for at så mange nye mennesker har oppdaget Hudya og blitt kjent med oss, vår plattform og visjon samt våre produkter og tjenester.

Her er noen høydepunkter fra juli:

1. Vår Digital Acquisition Manager Erlend Nilsen testet forskjellige Facebook-annonser for Hudya Mobil. Annonsene fungerte bra, og mange nye kunder valgte å bytte til Hudya Mobil. Rekkevidden på annonsene var 156.826, og de ble eksponert for 509.000. Av disse klikket 3765 på linkene våre. Mobilannonsene skapte også flere salg på øvrige produkter levert av Hudya. Det førte til at vi fikk tilbake 3/4 av annonsekostnadene vi brukte i juli innen 30 dager! Vi har beregnet en langsiktig, kalkulert ROI (Return of investments) på oppløftende 159,99 %.

Sommerens Hudya Mobil-kampanje ga gode resultater.

2. De som klikket på annonsene møtte på vår digitale AI chatbot som promoterer alle våre mobilprodukter og beskriver de ulike abonnementene. Vårt utviklerteam jobber kontinuerlig med å tilpasse og finpusse dialogen i bot’en slik at den blir så presis som mulig og skaper en sømløs og problemfri bestillingsprosess.

Vår digitale AI chatbot promoterer Hudyas mobilprodukter og forklarer innholdet i de ulike abonnementene våre.

3. I midten av juli sendte vi ut pressemelding om at vi har slått oss sammen med fintech-yndlingen Payr. Vår «ferierende» kaptein og CEO Børge Leknes ble intervjuet av ulike medier sammen med CEO i Payr. Oppkjøpet ga oss masse oppmerksomhet i både norsk, nordisk og internasjonal presse. Det viste seg dessuten at våre gründeres mobiler ikke sluttet å ringe etter det…… Investorer og mulige partnere er nysgjerrige på Hudya, for å si det sånn.

Etter vår PM om sammenslåingen med Payr sluttet ikke våre gründeres mobiler å ringe. Her er vår båtferierende CEO Børge Leknes i en av sommerens mange telefonsamtaler.

4. I løpet av juli var mange av våre nye kunder i kontakt med vårt oppfriskede kundeservice-team. Nykommerne ble ønsket varmt velkommen og informert om vår plattform og øvrige produkter. Disse aktivitetene førte til mange forsikrings- og refinansieringsleads. Den siste juliuken ble det ferske kundeserviceteamet premiert med en rekordhøy score på kundetilfredshet; hele 92 %.

Den siste juken i juli ble vårt ferske kundeserviceteam premiert med rekordhøy score på kundetilfredshet – 92 %!

5. Samtidig klarte våre dyktige rådgivere i Tromsø og Bodø å smi mens jernet var varmt, hvor blant annet flere av våre nyansatte imponerte. Teamene i nord ringte alle forsikringsleads så fort som mulig. Denne effektive leadsoppfølgingen var lønnsom, og resulterte i et salgsresultat for juli som var svimlende 338 % høyere enn fjorårets!

Tre av Hudyas dyktige forsikringsrådgivere i Bodø jubler for rekordsalg i juli.

Vi elsker Monday!

Det samlede resultatet av alle våre aktiviteter i juli bekrefter vår erfaring; alle veier fører til Rom.

En annen årsak til salgssuksessen i juli, er at vi har forbedret kommunikasjonsflyten mellom våre avdelinger og aktiviteter. Nå er alt koblet sammen til et perfekt maskineri!

Vår Customer Experience Manager Pablo Verano har tilpasset leadshåndteringssystemet Monday slik at det passer vårt behov. Vi logger alle leads og aktiviteter, og det er enkelt for alle å se når og hvordan kundene våre følges opp og hvilke resultat det gir.

På denne måten kan vi yte rask, effektiv og kundevennlig kryssalg!

Så det er ikke så rart at vi elsker Monday!