Vi bruker cookies for å forbedre din opplevelse av nettsiden vår. Du aksepterer vår bruk av cookies ved å klikke OK

Alt blir som før (og enda bedre!) for Hudyas 15.000 nye mobilkunder

Den 1. desember overtar vi Telipols kunder, og vi ser frem til å ønske alle velkommen! Endringer er jo akkurat det  – endringer – og de siste to ukene har vi bekreftet for våre nye kunder om at alt faktisk blir som før – og enda bedre!

Vi mennesker er forskjellige. Heldigvis, tenker vi i Hudya, noe annet hadde vært litt kjedelig.

Nå som vi skal overta Telipols kunder 1. desember, har vi som forventet fått respons i ulike valør.

Noen synes endringen og nytt kundeforhold er litt stressende. Andre er litt mistenksomme og synes det hele er litt skummelt. Andre igjen synes det er spennende, og ser for seg nye muligheter. Mange er

avventende og henger på gjerdet for å se hva som skjer, og en siste gruppe bryr seg i grunnen mest om at de beholder sitt rimelige og velfungerende abonnement.

Alt dette er normalt og forståelig.

Ja, det er helt sant!

I løpet av de to siste ukene har vi jobbet mye med kommunikasjon. Siden vi sendte pressemeldingen vår 5. november, har våre kommende mobilkunder mottatt både e-post og SMS med informasjon om kundeovertagelsen 1. desember. Du som leser dette er kanskje en av dem?

Nyheten om at vi i Hudya tar over roret har i alle fall engasjert flere av dere kunder til å kontakte oss enten på Telipol eller Hudya kundeservice. Det viktigste for de fleste av dere har vært å få bekreftet det vi har sagt i media og i kundekommunikasjonen.

Fra 1. desember overføres Telipol-kundene til Hudya, og får akkurat de samme betingelsene de er vant til.

Vi har i alle kanaler gjentatt det samme budskapet. Samtidig har vi sett at noen av dere har tenkt at hovedbudskapet vårt er for godt til å være sant.

For ordens skyld bekrefter vi også her at:

Fra 1. desember overføres Telipol-kundene til Hudya, og dere får akkurat de samme betingelsene dere er vant til!

Dere får akkurat de samme betingelsene dere er vant til!

Beholder Telenor-dekning, priser og vilkår i Hudya

Før vi informerte dere, hadde vi forberedt svar på forventede spørsmål. Disse har vi publisert sammen med informasjon om oppkjøpet og veien videre på hudya.no og telipol.no, og oppdatert etterhvert som nye spørsmål har kommet på banen.

De fleste av dere som har kontaktet oss, har  vært opptatt av konkrete, praktiske ting som kan oppsummeres til ett spørsmål:

Vil jeg merke noe til at Hudya overtar for Telipol 1. desember?

Her er Topp 5 av ofte stilte spørsmål:

  • Beholder jeg Telenor-dekningen? Svaret er ja.
  • Beholder jeg samme priser og vilkår? Svaret er ja.
  • Overføres AvtaleGiro automatisk? Svaret er ja.
  • Når kan jeg logge meg inn på My Hudya? Svaret er etter 1. desember.
  • Får jeg andre fordeler hos Hudya? Svaret er ja.

Alt blir altså som før, og noe blir enda bedre!

Vi har selvsagt noen nyheter i ermet som vil gi dere en enklere mobilhverdag. I tillegg får dere hele 15 timer mer kundeservice per uke – det kommer nok godt med!

De siste to ukene har vi hatt det hektisk og samarbeidet tett og godt med Telipol om kunnskapsdeling og den kommende overføringen. Vi er glade for at vi har fått viktige ressurser med oss på laget videre, det er et stort pluss for både Hudya og dere som kunder.

Nå jobber vi målrettet for å gi dere en varm velkomst 1. desember.

Å kunne ønske alle våre 15.000 nye mobilkunder inn i Hudya-varmen, ja, det blir en fin start på førjulstiden!