Blogg | Hudya
We use cookies to improve your experience on our website. You accept our use of cookies when you click OK

Blogg

Vi i Hudya jobber hele tiden med å skape verdi for kundene våre. Her får du tips og gode råd om hus, hjem og familie, og informasjon om Hudya og våre tjenester.

Mange bevis på at Hudya-plattformen fungerer

Med strøm og forsikring på plass, og mobiltjenesten rett rundt hjørnet, har vi i Hudya beveget oss videre til neste segment; banktjenester. Vi har gledet oss til dette lenge, og har akkurat gjennomført en pilot sammen med en bankpartner. Piloten gikk ut på at vi kontaktet noen av partnerens nye lånekunder for april, presenterte Hudya-plattformen Les mer

1 uke siden

More effective customer dialogue through artificial intelligence

Last week, we wrote about how Hudya has developed a chatbot that can ask simple questions and counter questions to users who sign up for various competitions on the Hudya Facebook page. As we pointed out, this solution did not make use of artificial intelligence, or AI technology as it is also known. In this Les mer

2 uker siden

Kunderekruttering på Hudya-måten

Moderne forbrukere krever digitale registreringsprosesser så de kan komme i gang på egenhånd. Samtidig vet vi også at mange ønsker å snakke med folk (ja, folk trenger fortsatt folk!), og stadig flere savner muligheten for menneskelig dialog med leverandørene sine. Så, hvordan har Hudya kombinert det digitale med det menneskelige i kundetilførselen? Har utviklet smart Les mer

3 uker siden

Beitostølen Resort AS: – Hudya sparer oss for penger

Hudya tilbyr strøm til spotpris med et lavt, fast påslag per kWh. Den lave prisen samt at Hudya verken har skjulte kostnader eller bindingstid, appellerte til administrerende direktør i Beitostølen Resort AS, Atle Hovi. Hudyas Head of Business Sales, Andreas Kristensen, hadde dialogen med Hovi. Kristensen sikret avtalen etter at han og temaet hans gjennomførte Les mer

4 uker siden

Omtanke for kundens data

Hele EU påvirkes av den nye personvernsreguleringen GDPR som trer i kraft 25. mai. I tillegg blir alle norske bedrifter influert via EØS-avtalen. En positiv bieffekt av de nye, strenge personvernreglene i EU-regionen er at resten av verden blir med på reisen og øker personvernet til kundene. Dette gjøres rett og slett for å kunne Les mer

1 måned siden